Thursday, March 29, 2007

名字- 太早了吗?

哈哈− 大家都说太早了。
但我门并不觉得。 那是我妈的心思。
他们也说,那是我的第一个的关系。
但我不任为, 那是让我学习的机会


Jor-El = 相似 Joel
妈给了 祖赫。
= ancestor; forefather; grandparents
= awe-inspiring = arousing awe through being impressive, formidable, or magnificent
Click on the Chinese name above to hear the pronunciation

觉到如何?

No comments: